Tionde Inlägget - Packning och kris



Hej alla läsare!

Idag är det onsdag. Klockan tickar snabbare och snabbare och det känns som det blir bara mer och mer att göra. Men om sanningen ska fram så är det bara jag som är otroligt seg på att göra det jag ska. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag antagligen börja packa imorn och sen packa klart innan vi ska åka till flygplatsen på lördag. Smidig som vanligt. Men vad ska man göra? Man är en norrlänning som är född med lugnet i sig.

Jag kan också passa på att announca att jag har nu lagt upp mitt första klipp på youtube! Min kanal hittar ni här. (om ni vill ha adressen så är det http://www.youtube.com/user/Nasaroth) Passa på och tryck på subscribe! Jag planerar att ha roliga tävlingar där sen med roliga priser.

Idag bestämde jag mig också för att klippa till mitt ansiktshår också. Blev ganska bra. Får se hur länge jag behåller det. Ni får se det i nästa klipp jag lägger upp på youtube, jag lovar.

Men som jag sa tidigare så är det mitt mål att packa och plugga idag. Men istället för det ska jag gå på stan med Kai och ta en fika. Förhoppningsvis är Elin med och vi kan få tag på Sebastian. Sen efter det ska jag och Johanna gå på City Krogen med min mamma och hennes man för de ska bjuda oss på mat där. Jag ska försöka få med mig kameran och fota och filma lite så ni får se.

Men för tillfället så säger jag klart slut.

Kommentarer
Postat av: aspa

får jag skicka en inköpslista till dig sen? bara lite grejer från akihabara jag ska ha...

2010-03-31 @ 18:23:30
Postat av: DreamMan

Gört, så ser vi hur mycket jag köper till dig. Annars kan du alltid bara subrscire till min youtube kanal så har jag random utlottning av random saker. om jag får tillräckligt många subscribers

2010-04-01 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0