Åttonde Inlägget: Äntligen har jag hittat det!

image10

Vet ni? Jag har funnit den! Efter många års sökande så har det funnits här i Sverige, mitt framför näsan på mig!
Äntligen, jag har sökt och sökt och nu av en slump fann jag den!!!!

Förstår ni hur glad jag är?

Haha! Se på tusan, måste vara nått slags rekord förresten. Jag uppdaterar min blogg dagen efter ett inlägg? Två inlägg på två dagar, det är inte illa pinkat.

Jo, jag glömde skriva i mitt förra inlägg om mina förbjudna tankar. Ni vet säkert om att för tillfället så bor min kompis två katter (Ibuki och Neko) hemma hos mig. Men nu har han hittat en lägenhet och han kommer ta dom små liven ifrån mig den 20 November. Jag ahr haft dom sen början av somamren så jag kommer ju definitivt att sakna dom som tusan.
Men då slog det mig. "Varför köper jag inte en egen katt?"

Det är den tanken som jag inte får ge efter för. Jag har nog egentligen inte tid med en katt, dessutom så kostar dom ju massa pengar att ha i drift. Men jag kommer ju iochförsig att vara väldigt ensam när neko och Ibuki lämnar mitt hem.

hoja, dessa beslut som måste tas hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Micke

Herregud... herregud...

2007-10-31 @ 19:25:19
URL: http://killerbob.blogg.se
Postat av: DreamMan

vad hojar du om? Mitt fynd? ;D

2007-10-31 @ 19:48:28
URL: http://DreamMan.blogg.se
Postat av: Micke

..............................!

2007-10-31 @ 20:30:53
URL: http://killerbob.blogg.se
Postat av: Tom

Det är bra, du får fortsätta lägga ut :)

2010-03-16 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0