Femte Inlägget: WoW träsket

image6

Hej igen kära läsare, det är eder kamrat "Dream Man" som talar. (Igen, *suck*:P)

Jaha, nu är jag ledig i några dagar och jag tänker fan vila upp mig då. Eller det var iallafall min plan.
En vän till mig lånar ut sitt WoW konto till mig så jag ska kunna spela lite och känna efter ifall jag vill börja spela en massa och börja spela med honom. Vi får se vad som händer, men jag skall definitivt akta mig från att fastna i det beryktade och farliga WoW träsket som många andra gjort. Jag kommer nog troligen att göra en "Healer" av något slag. Funderar på en Dvärg präst...

Nu har jag påbörjat mina livsplaner. För er som inte vet det så vill jag fara iväg från Sverige och se mig om i resten av världen. Jämnföra kulturer, träffa nya människor osv osv, hela den klassiska förklaringen.
Jag har börjat få ihop en liten summa pengar, eller åtminstonde vill jag tro det i min fantasi när jag sitter med min lönespec och räknar hur mycket jag ska lägga undan, återbäringen osv ;P

Men sen också så kanske en stundande flytt till Göteborg också är påväg att bli aktuell, bara jag hittar jobb där.
Inte så lätt det där med jobb o boende. men det löser sig säkert.

Sen som avslut kan jag också meddela er att jag är leds på mitt Nintendo Wii och vill nog mest troligt byta in den mot en Xbox360. Känns mer värt.

Jag har förresten köpt Castlevania till Nintendo 8-Bit :D

/Dream Man

Kommentarer
Postat av: Micke

Är du nöjd nu? Det är jag ialla fall för nu har jag inte ont i magen längre. Men det kanske inte är så intressant att veta.

2007-05-06 @ 20:48:28
URL: http://killerbob.blogg.se
Postat av: DreamMan

Och vad vet du om det ?

2007-05-07 @ 10:20:19
URL: http://DreamMan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0